Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math-pro domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/sites/web/vandulstautomatiseringnl/www/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/sites/web/vandulstautomatiseringnl/www/wp-includes/functions.php on line 6114
Alles in een ICT abonnement 2023 - van Dulst Automatisering

ICT onderhoud voor een vast bedrag per maand

“Geen ICT zorgen en proactief beheer voor maar € 0,83 per dag”

Alles in één ICT abonnement

De ICT voor je bedrijf goed geregeld voor een vast bedrag per maand. Een trage computer, een ontbrekende virusscanner, online backup of haperende WiFi-verbinding? Allemaal zaken waar je als ondernemer geen tijd voor hebt. 

Met het alles-in-één abonnement bespaar je kostbare tijd en is je ICT gewoon goed geregeld. Wij beheren je computers, internet en Cloud. En jij en je medewerkers kunnen met alle vragen bij ons terecht.

Met onze Teamviewer Patch Management en centraal beheer software, kunnen wij heel efficiënt uw ICT netwerk beheren zonder dat u er hinder van heeft,

Er zijn veel redenen waarom klanten zouden kiezen voor een ICT onderhoudsabonnement bij Van Dulst Automatisering. Hieronder zijn een paar belangrijke voordelen:

  1. Preventieve onderhoud: Het abonnement zorgt voor regelmatige controles en onderhoud van systemen en apparatuur, wat problemen in de toekomst kan voorkomen.
  2. Prioriteit bij storingen: Klanten met een onderhoudsabonnement krijgen voorrang bij het oplossen van problemen en storingen.
  3. Beschikbaarheid van experts: Klanten hebben toegang tot de expertise en kennis van de technici van Van Dulst Automatisering, waardoor ze snel en efficiënt kunnen worden geholpen.
  4. Kostenefficiëntie: Door regelmatig onderhoud te ondergaan, kunnen kostbare reparaties en vervangingen worden voorkomen, wat leidt tot een lagere totale kosten.
  5. Continuïteit van bedrijfsprocessen: Door een snelle oplossing voor problemen te garanderen, kan de continuïteit van bedrijfsprocessen worden gewaarborgd, wat leidt tot een hogere productiviteit en klanttevredenheid.

Een vast bedrag per maand voor al uw ICT zaken

Klanten denken vaak bij een service abonnement dat ze meer kosten hebben dan op afroep een ICT-Bedrijf laten komen als er een probleem is. Echter is dit onjuist! Als een bedrijf met ons een full Service Abonnement afsluit dan kost dat +/- € 24,95 p/m per pc = € 0,83 per dag!

Als u ons op afroep laat komen om een computer probleem op te lossen dan rekenen wij € 45,00 voorrijkosten en € 93,50 per uur. Dus het kost u € 138,50 als wij een ICT probleem op locatie moeten oplossen.

Een ander groot voordeel van een alles-in-één ICT abonnement is dat wij 24/7 proactief uw computer beheren. Hierdoor wordt 90% van de storingen al voorkomen en dat is voor u als ons een groot voordeel.

Wij constateren net als u ICT problemen liever voor, dan achteraf. Daarom is een alles in een ICT abonnement efficiënter en vaak goedkoper, zodat wij uw ICT optimaal en efficiënt laten werken. U betaalt per maand één vast bedrag, dus geen verrassingen achteraf.

Bij ons heb je geen geen wachtrijen maar direct contact, dat is onze kracht!

Service abonnement: meer dan hulp op afstand

Wij verzorgen niet alleen het beheer en onderhoud van je computers, laptops en clouddiensten. Maar ondersteunen je ook bij meer complexe vraagstukken. Zo helpen we je bijvoorbeeld bij het kiezen van een nieuw boekhoudpakket, maar geven we je advies over je bedrijfsprocessen, website, vindbaarheid en kostenbeheersing.

SERVICE ABONNEMENTEN

Klant ervaringen

VOORDELEN ALLES IN EEN ICT ABONNEMENT

1ste lijn support “Direct contact, dat is onze kracht”

Jij bent de expert in jouw vakgebied. En die computer? Daar heb je eigenlijk helemaal geen tijd voor en die laat je liever aan iemand anders over.

Met ons service abonnement heb jij geen zorgen meer over je ICT vragen of problemen.

Lukt er iets niet of kunnen wij je helpen, dan mag je altijd met ons bellen of mailen. Je bent bij ons geen nummer en je hebt altijd persoonlijk contact.

✔Je hoeft maar één telefoonnummer te onthouden
Wij helpen je met al je vragen over computers, internet en cloud
✔ U heeft één contactpersoon voor al uw ICT vragen

Maandelijks computer onderhoud

Elke maand zullen wij op afstand je computer onderhouden door te zorgen dat Windows en alle apparaten zijn bijgewerkt om pro actief ICT problemen te voorkomen.

Hierdoor worden beveiligingslekken van Windows opgelost en zorgen dat alles 100% blijft werken.

Wij helpen je snel op afstand via Teamviewer
Bedrijf kritische storing? U krijg bij ons de hoogste prioriteit!
✔ Verhoogd bedrijfsrendement en stabiliteit

24/7 ICT Monitoring & Beheer

Een trage computer is vervelend en een onbeveiligde computer is een risico voor je bedrijf. Dankzij onze intelligente software maak je altijd gebruik van snelle, veilige en up-to-date computers. En al je apparaten worden 24 uur per dag gecontroleerd om problemen te voorkomen.

✔ Dagelijks controleren we je computers op meer dan 100 punten
✔ Wij zorgen dat je apparaat altijd 100% veilig en up-to-date is
Meldingen krijgen wij direct door en worden direct opgelost

Een vast bedrag per maand en telefonisch overleg

Ons doel je jouw bedrijf te ontzorgen op ICT gebied. Daarom hebben we geen ingewikkelde contracten of langdurige verplichtingen. Wij verdwijnen niet naar de achtergrond maar houden je op de hoogte van onze werkzaamheden.

Maandelijks telefonisch contact over je ICT met advies
✔ Een maandelijks bedrag voor je ICT beheer
✔ Het abonnement is jaarlijks aanpasbaar en opzegbaar

Proactief beheer
(Voorkomen is beter dan genezen)

Optimale bedrijfstijd
(Haal het maximale uit je bedrijf)

1ste lijns support
(Telefoonnummer 085 744 1000)

Veel gestelde vragen over het alles in een abonnement

Zeker! Onze servicedesk maakt gebruik van een speciaal extern beheer systeem voor computers en laptops. Nadat je ons toestemming hebt gegeven, kunnen wij op afstand met je meekijken. Dat doen we via een beveiligde verbinding.

Ja, je mag ons alles vragen op het gebied van ict, cloud en telecom. WiFi is daar een belangrijk onderdeel van. Wij helpen je ook als je WiFi-netwerk niet van ons afkomstig is. Maar bijvoorbeeld is geleverd door je internetprovider.

Dagelijks controleren we je computer of laptop op meer dan 100 punten. Als er een indicatie is dat er onderhoud nodig is, dan plannen we een afspraak met je in. Eens per 30 tot 60 dagen maken we sowieso een afspraak voor onderhoud.

Ja, maar we kijken niet heel erg op de klok. De Fair-Use regels zijn er alleen om misbruik te voorkomen. De Fair-Use hebben wij uitgelegd in onze offertes en gebruiksvoorwaarden.

Ja zeker, je kunt bij ons computers, laptops, printers, wifi systemen of ander ICT apparatuur kopen. Wij worden maandelijks door onze leveranciers maandelijks op de hoogte gehouden van de nieuwste ontwikkelingen en waardoor wij de beste oplossing voor u bedrijf kunnen aanbieden.

U kunt denken aan een laptop met een vinger lezer waarmee je gemakkelijk kunt aanmelden in Windows waardoor een hacker onmogelijk uw laptop kan overnemen. Of een laptop met Bluetooth verbinding waardoor u draadloos gebruik kunt maken van een headset of muis.

Ja, wij komen gewoon bij je op kantoor langs als dat nodig is! Daar brengen we geen arbeidsuren of voorrijkosten in rekening. De meeste problemen kunnen wij op afstand via Teamviewer oplossen, indien dat niet mogelijk is komen wij snel langs op locatie om het probleem op te lossen.

Staat je vraag er niet tussen? Dan beantwoorden wij deze graag.
Bel even met ons op 085 – 744 1000 of stuur een mail naar info@vandulstautomatisering.nl